maanantai 16. huhtikuuta 2012

Kultaa ja Hopeaa sormissa hohtaa !

Hei ! 

Vietimme kihlajaisia viikonloppuna, osalle ystävistämme. Osalle juhlat ovat vielä edessä. Saimme todella ihania, saajiensa näköisiä lahjoja : D


Sulhaseni sai kahta erimakuista kahvia, vasemmalla on suklaan, vaniljan ja karamellin makuista kahvia ja oikealla luomu tummaa kahvia. Keskellä on minulle osoitettu lahja, Sydämellinen- tee. Teenlehtien seassa on pieniä sokerisydämiä ! 

Minä sain lahjaksi myös Rakkauden Ruusu- nimisiä teeruusukkeita. Ruusukkeet ovat samankaltaisia kuin Marie Antoinette-elokuvassa. Ne avautuvat kauniiksi kukaksi, kun niiden päälle kaataa kuumaa vettä. Meitä muistettiin myös makeilla herkuilla.

Macaronit olivat todella hyviä, marenkeihin emme ole vielä kajonneet. Kuvasta ei välttämättä erotu, mutta marenkien päällä on  jotain sokeri-nonparelli hässäkkää.  Saimme myös mukit, minä vaaleanpunaisen ja sulhaseni vaaleansinisen, joissa lukee Rakas. Mukien lisäksi saimme skumppanjaa, niistä erikoisuutena alkoholiton kuusen kerkistä valmistettu skumppanja. 

Ehdin myös viikonloppuna piipahtaa kirpparilla, tällä kertaa ei löytynyt kuin helmiä ja yksi G4 My little Pony, FiM:stä Rainbow Dash. Lähestulkoon uudenveroinen (melkein Mint). Mukana tuli jopa tarvikkeita, ainut "tarvike", jota myyjällä ei ollut antaa oli ponien mukana tuleva eläin. En oikein tiedä miksi hankin tuon, mutta sarjan seuraamisen myötä olen alkanut tykästyä näihinkin poneihin, vaikka ykkösenä ovat aina G1 ponit. Rainbow taitaa tarvita vielä kampaajakäynnin, ennenkuin laitan sen kaltaistensa pariin. :D


2 kommenttia:

  1. Eikä Rainbow Daaash mikä löytö! Multa puuttuu se vielä... ;___;

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla kans poni harrastus heräsi, kun oon lueskellu ponisivuja ja katella FiM:ä. Oon alkanu tykästyä näihinkin... :D

      Poista