keskiviikko 26. joulukuuta 2012

Ihania lahjoja!

Hei ihanaiset! 

Hyvää joulua vielä kaikille lukijoilleni. Pääsin koneen ääreen vasta nyt, kun jouluaatto ja joulupäivä kuluivat sukulaisten kanssa. Tänä vuonna ystäväni  ja sukulaiseni ovat jotenkin onnistuneet lukemaan ajatuksiani. Sain nimittäin juuri sellaisia lahjoja joita olin ajatellut joulualesta itselleni ostaa. Parempi näin kun sain ne lahjoina tärkeiltä ihmisiltä.

Sulhaseni oli hankkinut minulle koruteline setin. Tarpeeseen tulee, sillä olen harkinnut tuommoisen hankkimista, jotta useimmin käytetyt korut olisivat helposti saatavilla. Sulhaseni vielä aattona kysyi, että onhan setti blogikelpoinen, eli julkaisenko siitä kuvan täällä. Vastauksen voitte päätellä alta :D


Sain Sulhaseltani vielä toisenkin lahjan. Nimittäin kirjan nimeltä "Muodin vuosikymmenet. 1800-luvulta nykypäivään" Olen jo aloittanut sen lukemisen. 


Lukemisesta pääsemme kätevästi erään rakkaan ystäväni tekemään joululahjaan. Sain häneltä kirjanmerkin, jossa on peura, joka jollain tavalla muistuttaa minua. Parasta näissä lahjoissa on se, miten paljon aikaa ja vaivaa ystäväni on käyttänyt tehdessään näitä.  Myös muut ystäväni saivat oman näköiset peurat.  Täältä voitte käydä kurkkimassa muut merkit. Kirjanmerkin mukana tuli myös Mate hauduke. Samassa kuvassa on myös toiselta rakkaalta ystävältä saatu sitruuna tee. 


Teen maailmassa jatketaan. Sain kaasoni sulhaselta lahjaksi kolmen teen setin. Setissä tulivat teet nimeltä "Pukin Pusu" , "Hehkuva Talvitee" ja "Revontuli". Mistään ei pysty päättelemään rakkauttani teehen. 

Vanhemmiltani sain lahjaksi Party Liten "Syksyn Iloa" -tuoksulyhdyn ja vaniljan tuoksuisen öljyn. Toinen lahja jonka sain heiltä oli valokuva-albumi. Olin ajatellut hankkia juuri tuollaisen tyhjän ilman niitä sisällä olevia muoveja, jotta saisin vaihtoaikani kuvat itselleni ominaisella tyylillä talteen. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti