perjantai 28. kesäkuuta 2013

Uutta vaatekaapissa

Hei ihanaiset!

Alkavien vapaapäivien kunniaksi, kävin eilen hieman ostoksilla. Olin todellisuudessa etsimässä vain uutta peiliä asuntoomme, sillä keväisin ja kesäisin, minut valtaa valtava tarve sisustaa! Peiliä ei löytynyt, mutta ostosterapian muodossa löytyi muuta mukavaa.

Sepppälän aleista tarttui mukaan kaksi vyötärölle loppuvaa neuletta. Sopivat hyvin hameideni ja mekkojeni kanssa. Mustan neuleen kauluksessa on koristeena niittejä. En ole aivan varma säilytänkö ne siinä vai nyhdänkö irti. Mitä mieltä olette?



Sitten KappAhlin aleista löysin tämän aivan ihanan vyötärölle yltävän pitsitakin. Särmää takkiin tuo kuparinsävyinen vinoon leikattu vetoketju ja kuparinsävyinen nappi vyötäröllä. Takki sopii muten hyvin juuri tähän vuoden aikaan, sillä se on viileä, mutta lämmittää kuitenkin illalla.


Lopuksi esittelen vielä nämä venäläistä kristallia olevat skumppalasit. Äitini otti ne talteen, mummoni muuttaessa. Hänellä ei kuitenkaan ollut niille käyttöä, kun taas meiltä uupui kuuden hengen skumppalasisetti. Sitäpaitsi minulla oli ennestään samaa sarjaa olevat kulho ja maljakko.


Lähikuva laseissa olevasta koristelusta


 Jos joku lukijoista on venäjänkielentaitoinen, olisi hauska tietää mitä lasissa olevassa tarrassa sanotaan.

Ps. Tämä oli muuten 101 postaus :D

1 kommentti:

  1. Ihanat skumppalasit! Aivan mahtavat. Minä venäjänkielentaitoisena luin tekstistä, että ovat venäläistä kristallia. Olen siis joskus lukenut venäjää, ja jotain on jäänyt mieleen. Mutta toivottavasti joku korjaa, jos ihan pieleen meni käännökseni. Valkoinen Kappiksen takki on juuri se, jota olen etsimässä ja lähdössä tänään ostamaan. Tarvitsen viikon päästä oleviin häihin jakun turkoosin mekkoni lisäksi ja olen päättänyt ja aikaisemmin, että haluan pitsijakun. Älä vain ota mustasta jakusta niittejä pois, minusta se on niitteineen parempi. T. Ritva

    VastaaPoista