sunnuntai 9. syyskuuta 2012

Recent Shopping



Heipsan !
Ensimmäiseksi haluan sanoa kuinka iloinen olen kaikista 10 lukijastani! Se ei välttämättä kaikille ole hurja määrä, mutta minulle on :D

Sitten hieman viimeaikaisia ostoksiani:

Tämän kirjan löysin Itäkeskuksen antikvariaatista sattumalta lasten satujen osastolta. Kirja oli kuviettu, hauskaa sillä Liisanhan mielestä kuvattomat kirjat olivat tylsiä. 

 Sitten maistiaisia kuvituksesta:

 Piirtäjän näkemys Pekoralistista 

 Tämän peilin löysin jokin aika sitten kirpputorilta. Peili on varmasti vanha, sillä peiliä ei ole hitsattu tai liimattu kiinni kehykseen, vaan se on ruuvattu! Myyjä ei osannut sanoa kuinka vanha peili on, mutta varmaankin joku antiikkiliikkeen pitäjä osaisi, vai mitä luulette?


Viimeisenä uusin hankintani, jonka tein eilen. Olen niin pitkään etsinyt ja toivonut tuollaista takkia. Sitä voisi kai myös kutsua keepiksi. Todella ihana! 

Nappasin tämän kuvan Kappahlin omilta sivuilta 


Tämmöistä tällä kertaa, torstaina lähden Englantiin, joten tämä saattoi olla viimeinen Suomessa kirjoitettu postaus vähään aikaan.

2 kommenttia:

  1. Hyviä löytöjä olet taas tehnyt. Kuvitukset Liisaan ovat tosi hurjia. Minä olen siis lukija numero 11, sillä en ole vielä kirjautunut. Terveisin Ritva

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oli hauska vaihteeksi lukea kirjaa, jossa oli kuvia! :D Ja kivaa kun luet mein blogeja :D

      Poista